2011-08-04

2011-08-04 / 17:33:31
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det börjar lida mot fredag och jag längtar. Att få komma ifrån stan i någar nätter betyder för mig jättemkt då jag inte har varit på någon direkt semester i sommar. Bara lite dagstripper och en natt i Kungshamn med Johanna. Jag ska inte klaga för jag har haft en bra sommar so far men det känns lite konstigt att inte ha varit iväg nån vecka därför känns Helsingborg som semester. Hotell och lyx! Fotboll står högst upp på schemat men en tripp till Danmark och stan ska försöka hinnas med också. Även lite bad förhoppningsvis. Pappa fyller år på söndag så han måste firas lite också.
Idag drog jag, mamma och Oskar till billingen för bad och sol. Stensomna, så nu är man röd och fin. Igår så var jag i simsjön med Oskar på dagen och kvällen spenderade jag med Erica. Tjöt och åter lite tjöt. Även filmen Love and Other Drugs hans med. SÅ sjukt bra film och SÅ sjukt bar vän!
Ni får ha det bra!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0