das gästinlägg à la eric@

2011-08-24 / 17:27:04
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ja... Vad är jag förväntad att skriva här? Hur mkt anna betyder för mig? Hur mkt jag älskar henne? Att hon helt enkelt är bäst? Att jag alltid har roligt med henne? Alla de där sakerna spelar ingen roll om jag skriver här eller inte. Hon vet redan allting som är värt att veta. Hon vet allt om mig och jag vet allt om henne. Hon är den första jag berättar allt för. Hon är en av de jag litar mest på. Så om jag skriver något sånt där sentimentalt, gråtfärdigt, känsligt och gulligt inlägg spelar verkligen ingen roll. Ingen skulle bry sig, mer än Anna då. De flesta skulle med stor sannolikhet bara skrolla igenom och leta efter bilder. Så gör jag. Så därför nöjer jag mig med att skriva detta till dig Anna: Du är bäst. Det finns inget bättre sätt att förklara hur jag känner för dig i en mening. Den meingen täcker allt. Du är bäst. Jag finns alltid här, det vet du. Alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0