.....

2011-08-27 / 14:34:56
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Vilka problem man har eller? Nu har jag nog rivit ut hela min garderob. ÅÅHHHHH JAG BLIR GALEN!!! Idag är en sån dag då jag inte vet vad jag vill överhuvudtaget, jag vet inte vad jag vill ha för kläder, inget passar allt ser dumt ut och intressennivån är på låg nivå. Jag vet inte om jag vill till matfestivalen eller inte, jag vet inte om jag vill på fotboll eller inte. Varför ska det vara så komplicerat. Jag blir tokig!!!!
Gårkvällen var bra i alla fall, Eve och Johanna kom till slut och vi fick våran pizza på min altan. Vi drog en sväng till matfestivalen och sen vidare hem till Erica. Lite senare blev det en snabbvisit av Adam och Filipe. En mkt bra kväll!
Om jag skulle försöka hitta något och ta på mig då, jag kan ju inte riktigt komma naken till fotbollsplanen om jag nu ska dit...
Cya Anna!
Where do I find you, the one and only thing that i want in my life...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0