Guldkroksbadet

2011-08-01 / 19:39:01
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det känns som att det är först nu sommaren vill visa fram sina bra sidor. Värmen, solen och den klarblåa himmlen. ÄNTLIGEN!!! Idag så tog jag och mina bröder bussen till Hjo för bad och sol. Helt underbart. En klarblå himmel och underbar utsikt! Numera i Hjo så håller vi till på Guldkroksbadet, ett bad med pool för alla åldrar och precis nedanför kan man bada i Vättern. Kostar inget att gå in och man får en underbar utsikt och utbud! Något jag starkt rekommenderar. Eftersom att jag var och bada igår så är jag lite röd nu men inte så farligt, längtar tills detta går över till brunt för då börjar jag närma mig brännan jag får när jag är utomlands. Jag gillar att vara brun man känner sig fräschare.
Guldkroksbadet!
Imorgon så åker jag till Göteborg igen denna gång med mina syskon. Erik behöver shoppa och sen behöver vi även fixa en present till våran pappa som fyller hela 46 år på Söndag! Nu är det bara 3 dagar kavr sen åker jag bort från denna stad ett tag! Ikväll så ska jag bara slappa, kanske tar en titt på love and other drugs älskar den filmen och igår blev den min.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0