HELT OFF!

2011-08-18 / 17:01:35
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hoppas verkligen att mitt humör går över snart för nu börjar jag tycka att jag själv är jobbig men det finns liksom ingen ork att ändra på det. Idag är en sån dag då jag bara är off. Orkar inte bry mig om omvärlden alls! Resten av huset drog på fotboll nu och det var nog tur det innan jag fick ut hela ilskan. Har ingen aning om vad jag ska göra men känner inte för att hitta på något ansträngande heller. Inlägget blir bara tråkigare och tråkigare så därför ska jag sluta snart så ni slipper höra på mitt gnäll. Men för att liva upp det lite så var gårkvällen mkt bra, jag, Eve, Erica, Adam och Filiph såg på film och käka godis. En riktigt hemmakväll!
Johanna har nu lagt upp bilder från Liseberg som jag tänkte att ni skulle få ta del av. Det var en mkt bra och framförallt rolig dag!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0