Hihi!!!

2011-08-13 / 18:06:37
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Nu har jag fått låna Annas blogg lite! Så nu ska jag göra något taskigt ;D eller inte.
Som ni säkert ser så har jag nu fixat Annas design jag har fixat en ny header och bakgrund och lagt till en klocka. Börjar lära mig det här men det är ju för att rebecka har varit så snäll och hjälpt mig att ändra en grund kodmal så den är väldigt lätt att läsa av. Men tack vare det så har jag börjat lära mig detta :D
Hoppas du blev nöjd med resultatet Anna, jag har gjort som du velat men jag är gjort lite extra saker som du inte sagt! Hoppas det inte gjorde något att jag valde text typ mm.
känner ändå att jag inte kan lämna tillbaka din blogg utan att gör något litet taskigt så här kommer en bild på ditt favorit par just nu eller är de fortfarande ihop vad vet jag men du pratar om dem jämt och jag vet att du älskar justin ;D

puss och kram skumbanan!!!
evvis
(www.evvisevve.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0