Life is different when you're around

2011-08-20 / 19:49:51
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ibland funderar jag på varför jag började blogga? Vad var det som fick mig att börja skriva på internet där alla kan läsa om min värld? Jag har inget konkret svar mer än att det är OTROLIGT skönt att få skriva av sig sina tankar ibland. Det är min blogg och jag skriver vad jag vill och ingen har inget att säga till om. Den känslan gillar jag att kunna gå in och skriva några rader och sen känns allt bättre igen. Men det där är verkligen upp till var och en.
De senaste dagarna har varit bra, har inte riktigt koll på dagarna men det blir det väl ändring på snart då skolan kickar igång igen. Det är blandade känslor verkligen. Att träffa alla igen ska bli jättekul men skolan i sig kan jag gärna vara utan. Särskilt tvåan.
Sen i torsdags har det inte hänt så mkt egentligen försöker vila upp mig så mkt det går, idag har pappa och jag vart och kollat på cykel. De är dags nu men gud det är inte enkelt, hittade en som var jättesnygg men då var styret obekvämt sen hitta jag en jag älskade styret på men var skeptisk till själva cykeln. Rena rama djungeln.
Imorgon ska min kusin döpas. Det är sista gången vi kommer träffa dem för sen bär de av på nya äventyr. Är verkligen avundsjuk på dem! Så ikväll måste jag hitta något och ha på mig plus att jag måste måla mina naglar. Men först lördagsmys!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0