Lördag

2011-08-13 / 18:18:24
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hahahahhaha ja som ni ser så har jag fått lite ändring här på bloggen och jag gillar den skarpt! Enkelt men snyggt. Till hjälp hade jag Evelina. Måste säga att du är duktig på detta, väldigt duktig. Tackar återigen för din hjälp. Ser att du inte riktigt kunde lämna bloggen utan att hitta på något hyss. Det där som du påstar i det inlägget (Hihi) kan jag INTE hålla med om. Justin av alla killar vi snackar om. I din vildaste fantasi säger jag då!! Men tack åter igen. I owe you one.
Tänkte slänga upp lite bilder från min räkfrossa igår. Det var underbart gott! Skaldjur är inget jag kan få nog av!
Idag var det nabben som gällde för min lillebror. Åkte ut en sväng, det ser för kul ut då alla springer på samma boll. Men lite börjar de allt förstå! Min kusin var också med, dock spelar de i olika lag så lite rivaler blir de allt. Trots det så finns kusinkärleken.
Eftermiddagen har spenderats uppe hos Evelina. Vet ej om jag drar mig dit ikväll än får se lite. Annars imorgon så bär det av mot Liseberg tillsammans med Evelina och Johanna. Hoppas på en kanondag!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0