Mozzarella

2011-08-31 / 11:03:50
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Sitter här och väntar på att mozzarellapizzan ska bli klar för idag äter jag nämligen lunch hemma då jag har sovmorgon till 11.50!! Inte helt fel, dock kommer det inte vara så varje onsdag men men. När man har sovmorgon brukar man ju utnyttja den, det gjorde jag men jag har även varit och tränat på gymmet. Känns riktigt skönt, nu har jag skönimej bestämt mig för att här ska tränas.
I eftermiddag vet jag inte vad som händer men det lär visa sig. Skulle åkt på fotboll och träffat farmor men Erik har gjort sig sjuk så det blev inget med det.
Cya Anna!
Mozzarellapizza från kungshamn. Det var två grymt bra dagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0