My favorite cousin

2011-08-10 / 16:04:02
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Åh jag är så glad, så lycklig!! Livet leker vidare, jag ska inte sticka under stolen med att jag har lite småpanik inför skolan men någonstans långt där inne så känns det okey. Jag vet att det kommer bli ett jättejobbigt år men när man har så underbara vänner som jag har så känns det inte som att det är omöjligt. Jag tänker verkligen njuta av dessa sista dagar. Idag så har min kusin Maria varit här och hälsat på innan hon skulle till jobbet. Maria är lite som min syster. Hon finns alltid där, det är lätt att prata med henne och vi har alltid kul ihop. Vi skulle lyxa till det lite så jag ställde mig och gjorde cupcakes innan hon kom snäll som jag är. Det blev kladdmuffins med glasyr över och blockchoklad över! Mumma! Innan åt vi mormors köttfärssås med pasta och vitlöksbröd till. Jag klagar inte! Jag har haft en toppendag än så länge och bättre blir den då jag ska träffa min efterlängtade Johanna. Har ingen aning om vad vi kommer göra men sällskapet räcker för min del!♥
Mitt mästervärk! Jag är väldigt stolt över mig själv!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0