Andra Advent

2011-12-04 / 14:00:08
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Andra advent. Att veckorna går fort det klagar jag inte på, för det medför att skolan börjar lida mot sitt slut men att helgen går så sjukt fort som de gör är verkligen inte okey. Man behöver ledigt, att få kunna sova ut och bara vara det hinner man inte på två dagar. Plus att på söndagen kan man inte sova bort hela dagen för då måste man upp och plugga. Nu är det avbockning på alla saker som ska göras och än är jag inte ledig ska jag få be att tala om men den dagen jag blir det tänker jag inte röra mina grejer på oerhört länge!!
Helgen har varit bra trots att den gått alldeles för fort. Fredagen blev jättemysig med Erica och Eve. Igår åkte jag med och kolla på fotboll och den har jag inga kommentarer på. På den sista matchen hade jag velat slå in huvudet på vissa personer. Jag bestämmde mig för en hemmakäll då jag var helt slut efter fredagen och idag så har vi varit hos mormor och fikat lite. Nu så väntar skolböckerna på mig med ett stort leende, frågan är i vilken ända man ska börja?
PS: Tack så jättemkt Evelina för hjälpen med designen!♥
Cya Anna!
Det föll allt lite snö idag men inget som har lagt sig än.
Jag hoppas verkligen att den kommer snart, inte ens mina släktingar uppe i norr har ngn snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0