Christmas is on it's way!

2011-12-11 / 20:14:01
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tredje advent. Det har varit en mycket fin dag tillsammans med hela släkten på mammas sida typ. Jag, mamma och Erik åkte in till arenan där Oskar spela innebandy. Där befann sig även pappa, min morbror och min moster. Det blev en förmiddag med innebandy/handboll/fika. Jag hann även med julklappsshopping till mina far/morföräldrar. Nu är det bara ngt litet till Erik kvar. Efter innebandyn blev det middag hemma hos mormor. Mormor och jag kom fram till att det inte är långt till jul nu. Jul innebär full rulle men det är så det ska vara tycker jag. På julafton ska jag förmodligen gå till kyrkan och lyssna på Erica om jag får med mig någon. Pappa var nog sugen.
Ikväll blir det Pan am och lite historia/samhällsplugg. Imorgon går vi på luciafirande på kvällen då Oskar ska vara tomte och på tisdag blir det skolans luciatåg. Veckan ser ut att bli bra, det bästa av allt är att när veckan som kommer är över så är det tre dagar kvar och ett riktigt prov för denna terminen. Halleluja, som jag längtat efter detta!
Cya Anna!
Förra julen på berget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0