Degerman

2011-12-17 / 18:33:21
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
I juletider påminns vi om folk vi mist. Om vilka nära och kära som inte finns här. Mamma och jag påmindes om detta nyss då Oskar kläckte ut: "jag saknar morfar". Helt plötsligt börjar mamma gråta och jag gör likadant. Julen är en tid man ska glädjas jag vet men det är också en tid för att sakna någon och tänka på den lite extra. Jag saknar morfar varje dag men samtidigt så vet man att det inte hade varit något liv efter för honom. Inget morfar ville ha i alla fall. Det som gör mig arg är att han dog alldels för tidigt. Det fanns så mycket kvar att göra tillsammans, så mycket vi skulle uppleva han och jag. Jag är så oehört glad att jag har alla mina andra mor/far föräldrar kvar! Ni betyder jättemycket för mig. Mamma och jag kommer alltid älska dig morfar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0