Finito

2011-12-21 / 19:37:38
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det sista provet för i år är nu skrivet och ni fattar inte hur underbart det är!!!! Känns helt jäkla amazing! Ursäkta ordspråket. Så i huvudet har jag nu tatt jullov men jag har ju inte tekniskt sätt fått jullov än utan det får jag imorgon. Då blir det en kort dag, först filmmys med klassen och sen tomtegröt. Efter det får vi se vad som händer, jag kanske skulle kunna ta och träffa Maria lite, vi får se. Idag har Oskar och jag myst här hemma. Julfilm och lite annat smått och gått.
På fredag åker jag och mina bröder hem till mormor och umgås med henne lite och sen på lördag startar julhelgen då det troligtvis inte blir mycket bloggande, vi får se lite.
Hela julhelgen innebär späckat schema. Men det gillar jag.
Nu ska jag fortsätta njuta utav kvällen! Men först ska ni få se vår gran jag utlova!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0