I'm sorry!

2011-12-12 / 20:04:47
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ja förra inlägget satte skräck hos stora delar av mina kompisar och hade jag inte vetat att det var min bror så hade jag själv svimmat tror jag. Men det är alltså min kära bror Erik som skrivit detta och inte en pervers gubbe som vill mörda mig (tacka gode gud för det!!). Jag bad han att gästblogga samtidigt som jag gjorde tyska. Min tanke var att han skulle skriva hur mkt han älskar mig men det blev ngt helt annat, jaja. Du är i alla fall världens bästa bror och jag älskar dig jättemkt och stolt över den människa du blivit. Du skäms liksom inte över att krama din syster. Du är fin du. Det är min andra också som fick mig och mamma att skratta oss till tårar på luciafirandet idag. Efter allt skulle de sjunga lite annat och oskar spexar bort allt, undra om pappa gjorde så när han var liten för mamma påstår att hon inte gjorde det och pappa kom inte med ett konkret svar. Julkänslan har nu växt sig jättestor! Till jul kommer även mina kusiner från spanien hem, ska bli jättekul att träffa dem och höra om deras äventyr. Vi har ju bloggen men roligare i verklighet. Plus att Gustav har växt jättemkt! Mamma och jag har nu fixat så att alla mina kusiner på pappas sida kommer hit en dag på lovet så att vi får umgås lite innan de åker tillbaka till spanien.
Men nu vet ni, det var min bror i förra och endast han. Förlåt!
Knäppis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0