Julen har gjort sitt!

2011-12-28 / 00:18:46
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Julen har för år 2011 gjort sitt. Jag måste säga att jag längtade till julen i år och allt som hör därtill. Men alltihop försvann på bråkdelen av en sekund, dagen alla längtar till hinner man knappt njuta av innan den är över. Jag hade i alla fall en underbar jul med nära och kära. Jul hemma, juldagen hos farmor och annandagen hos mormor. Har hela tiden haft både familj och släkt runtom mig och jag kunde inte haft det bättre. Detta blev nog en av de bättre julhelgerna. Varför? Har ingen aning.
Nu är den över och idag tog jag med mig familjen alla utom pappa till stan och det blev storshopping så jag behöver inte shoppa förens i sommar. Annars händer det inte så mycket just nu, njuter av ledighet med familjen, mamma är ledig hela veckan och nästa är pappa ledig. Planerar nyår med tjejerna och tar dagen som den kommer. Framför allt njuter jag av långa sovmornar.
På agendan imorgon står en långpromenad, kanske Eve & Erica och på kvällen kommer mina "hermanssons-skaran" hit på middag. Det innebär bakning.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0