Julgodis

2011-12-16 / 15:18:34
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ingen lång dag i skolan men lång nog för att få fina resultat som ska firas med pizza ikväll tillsammans med mamma och bröder. Har vart en sväng på stan också med Eve, hon fixa lite julklappar-jag är redan klar med alla! Vi tog oss även en glass. Sen fixade jag lite grejer till julgodisbaket i eftermiddag. Pappa ska nämligen på julbord så då tänkte vi passa på att baka lite-inte för att han hade haft ngt emot det. Livet är fint och imorgon är det en vecka till jul. Maria och jag pratar på facebook varje dag om hur mkt vi längtar. Imorgon så ska jag städa, träffa min fina Johanna om hon orkar och baka pepparkakor på kvällen med fina tjejer.
Ska försöka ta kort på baket sen.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0