Montag

2011-12-19 / 16:43:51
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det blev en bloggfri dag igår. Dagen gick i ett och powernaps i bilen satt fin fint. På förmiddagen så var jag och mamma hos Johanna då mamma hjälpte henne lite. Jag höll mig mest utanför så att vi inte skulle få en avsvimmad Anna. Sen så tog jag med mig familjen till mina farföräldrar. Första stoppet var farfar, där de fick sin jullåda och vi fikade lite. Sen åkte vi till min farmor och de fick också sin jullåda och vi åt risgrynsgröt och tårta. Så när jag satte mig i bilen hem så kände jag mig jättetjock och proppmätt. Men å så mysigt det var hos båda två. Gillar att komma hem till min farfar och farmor för det är alltid så mysigt hos dem tycker jag. Särskilt under juletid är allt lite bättre.
Idag så blev det skola och det märks att alla är trötta nu. Man säger fel grejer och bara flummar. Jag personligen längtar jättemycket till jullov. Det är idag och imorgon med plugg och sen tar jag ledigt till nyår. Kanske även med bloggen. Inspirationen finns inte riktigt längre...
Cya Anna!
Pepparkakshuset Eve och Josse hade gjort i lördags när vi kom.
Det blev en mycket fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0