Power to the women!

2011-12-07 / 18:47:34
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
En studiedag mitt i veckan tar jag mer än gärna emot ett flertal gånger. Har fått gjort väldigt mycket. Historian känns underbart att vara klar med, hade tänkt skjuta upp den till imorgon men det var nog tur att jag inte gjorde det, det tog en evighet ungefär. Efter det blev det svenska och sen var jag så trött på det så jag tog en powerwalk på löpbandet. Helt underbart! Så nu ska jag försöka hålla detta som en vana, med mina erfarenheter av det så håller det i två dagar och sen orkar jag inte mer men nu banimej!
Nu är längtan stor till jul! Nedräkningen i hjärnan pågår för fulla muggar! Förut hittade jag en jullåt med Bruce, gillar den skarpt. Han kommer till Sverige i sommar och det vore en dröm om det ligger en biljett till honom i paketen. Dock tror jag inte det men man kan alltid önska...
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: Erica

Tänk på mig, och att jag peppar dig varje gång du inte orkar :D You go girl!! Pusss min sötnos! :D <333

2011-12-08 / 15:23:31
URL: http://ericaslivtyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0