Shoot me down but i won't fall

2011-12-05 / 16:43:40
Kategori: Allmänt - 2 Kommentarer
Sovmorgonen satt fin fint och att vakna upp till snö gjorde mig ingenting. Snö och snö men det har allt lagt sig lite under natten så nu hoppas jag på mer så att julkänslan växer sig större. Men den är allt ganska stor nu. I vilket fall som helst så gick skolan fort, vilket var väldigt skönt. Tog bussen hem och har gjort tyska sen dess. Snart ska jag gå iväg och klippa mig men vet inte om jag ska klippa av det eller inte, alla säger att jag passar i kort hår men jag gillar mitt "halvlånga" hår. Just nu lutar det mot en toppning i alla fall. Resten av kvällen blir det svenska, käk med familjen och en promenad med Evelina förmodligen. Vi båda behöver prata av oss lite tror jag.
Cya Anna!
Busungen kom hem nu! Ska pussa lite på han.

Kommentarer
Postat av: berith o farfar

Vilken going!Pussa på´n från oss också! Å kramar till er alla med!

2011-12-05 / 18:26:53
Postat av: Anna

Åh vad kul att ni hittat kommentars-knappen! Så himla kul när folk kommenterar :D Det ska jag göra, han ligger och sover nu men ska göra det imorgon bitti. Längtar till jul då vi ska träffas och kramas lite.

Godnatt kramar från Hentorp.

2011-12-05 / 21:42:36
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0