Falköping

2011-02-18 / 16:29:59
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Precis som jag skrev så blev det en dag i skidbacken. Det var kul men vid två hade jag fullständig kramp i fötterna. Vilade lite och körde lite till. Jag älskar att åka skidor men idag var inte en av de bästa dagarna enligt mig. Jag kunde kört bättre om man säger så. Sen blev det väldigt uppkört i backen väldigt fort men det var kul att jag göra något annorlunda och att vara med familjen lite.



Vi på väg nerför den svarta backen i Falköping!

Nu ska jag in och duscha. Sen hoppas jag på lite käk, man blir hungrig av att åka skidor! ;) Ikväll är det tänkt att Johanna ska komma hit och även Erica kanske. Fast Johanna verkar ha en sjukstuga hos sig där uppe så vi får väl se. Jag måste även börja läsa boken "Ett öga rött" jag orkar verkligen inte men det är ett måste...

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0