Guten Morgen!

2011-02-25 / 07:58:08
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ja goddagens. Har nu käkat lite frukost och klätt på mig. Ska snart packa en väska till gymmet efter skolan då jag och Evelina ska dit. Träning träning. I love it! Idag blir det en lugn dag i skolan vilket kan behövas ibland. Kanske inte i mina skor då denna vecka har varit hyfsat lugn för mig men eftersom att jag är så omtänksam och tänker på min vänner som har haft en OTROLIGT jobbig vecka så kan nog de behöva lugna sig lite. Elr vad säger ni? :)
Ikväll så ska jag "leka" med Johanna. Hon var så himla sugen på det. Det blir nog bra, kanske slinker in någon mer. Vem vet ;) Ne nu ska jag göra mig klar så att inte Erica behöver vänta sen.

Cya Anna!

Tjecka brudarna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0