11-01-08

2011-01-08 / 12:14:50
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
det blev ett väldigt personligt inlägg igår men det var skönt att få skriva av sig. att få uttrycka sina känslor. för det är trots allt min blogg. jag tror sofia hade rätt att det var bra för mig att skaffa en blogg att få skriva av sig lite. det är som en lättnad efter. nog pratat om det. är ni nyfikna så får ni läsa inlägget "vänner"

idag så vakna jag vid tio, läste 50 sidor i engelska boken, käka frukost och nu har jag läst naturkunskap. det går lättare att plugga på morgonen, man är som fräsch i hjärnan. idag ska jag träffa sofia en sväng vi ska in till stan och ta en fika tror jag och bara snacka. det är vad vi ska göra för det var så sjukt länge sen. sen kanske jag får ta och träffa johanna och vara lite psykolog med... vet ej än... men det lär ju visa sig. nu ska jag träna om min rygg vill. det gör så sjukt ont så jag vet inte om jag kanske måste kolla upp det snart...hatar smärta.

Hoppas att ni alla har det bra där ute.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0