2011

2011-01-01 / 13:35:23
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Är helt skakig i hela kroppen, min plattång utstötte typ en eldflamma och det sa pang. som tur var hade jag den inte i håret då. OMG!! tänk om jag hade haft den i håret gud vet vad som hade hänt då..Usch ingen rolig upplevelse. Men nog pratat om det. Vi har 2011 mina vänner. känns helt ofattbart måste jag säga. väldigt konstigt. vet inte om det är det som carro snackade om igår att man inte har hållt sig till sin gamla tradition för att fira in det nya året. men det är bra med nya traditioner med sen om det här blir en ny tradition det återstår att se inget emot mig om det skulle bli det :D men igår så firades det nya året in med OTROLIGT trevliga människor. en mycket trevlig kväll, med god mat och skratt. Tycker om er VÄLDIGT MYCKET!! det är nog det jag kommer minnas ifrån 2010 då jag träffade er. bland det bästa som har hänt måste jag säga!

Idag så blev det en väldigt lång sovmorgon och vaknade upp till 2011:s solsken och så mysigt det var. en frukost ett träningspass, en dusch och nu vankas det bio tydligen. änglagård tillsammans med familjen och mormor. mysigt!
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men förmodligen en lugn kväll med familjen. kan vara skönt då man inte var i sängen förens typ fyra i natt. ;)

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0