90 dagar sen sist

2011-01-21 / 17:45:08
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
en dag i skolan. projektet inleddes. Så nu adam och erica nu kör vi. All the way!! stack till stan och kika hade snälla vänner becka och eve som ville vänta med mig tills det att linda skulle komma. den anledde 15.30 men så skulle bussen komma på gate 15 men den valde att stanna mitt ivägen så jag började ju yra runt där inne efter henne men vi fann varandra till slut. nu sitter vi här. jag bloggar och linda kollar skolkatalogen. vi ska snart ner och hjälpa mamma med käket. på menyn står tacos. en perfekt fredag. en efterlängtad vän och mys. med god mat och bara mmm. upptäckte nyss att det typ var 90dagar sen dess att vi sågs sist. så bäst att jag tar vara på tiden.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0