!!!!!!!

2011-01-28 / 19:56:35
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Oj oJ! Ursäkta det var absolut inte meningen med denna dåliga uppdatering men har haft fullt upp hela veckan. Matte hit och matte dit. Men nu är kursprovet avklarat. så ikväll myser jag med min familj kramar min mor hit och dit och skämtar med mina bröder. Jag tycker om min familj. Har kollat på handboll nu på kvällen och satan vad jag hatar frankrike just nu!! ÅÅÅHHHHHH!!!!!!!! Domarna var inte bättre dem!!!

Men men. nu blir det tv mys erik och jag ordnade med chips hem efter att min bror ville ta en fika med mig idag. Undra vad som håller på att hända. Han kanske börjar tycka om sin syster?? Elr vad tror du Erica?? :D

Cya Anna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0