erica is in the blog

2011-01-13 / 16:39:42
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
hallihallå alla blogg läsare!

jag sitter just nu här i min väldigt fina vän annas rum och tänkte gästblogga lite grann. detta är första gången för mig så vi får se hur det går. idag har det varit ett natru prov som gick skit dåligt (för mig, men anna kommer bergis få MVG) sedan var det även en bussresa hem och sedan en promenad med prat. det är vad jag kallar en väldigt bra dag.

nej nu får jag nog börja med syftet av gästbloggeriet! jag tänkte skriva lite till min fina vän anna bara för att hon ska veta om just hur mycket jag tycker om henne. vi har inte kännt varandra i flera år, vi är inga bardomsvänner med band som hållt hela livet, men ändå är jag säker på att banden vi nu skapar kommer hålla en livstid. för det finns sådana personer som kryper in i ens hjärta och stannar där hela livet, sådana personer som man inte kastar bort. du är en sådan person anna, och jag tror att alla som du känner skulle hålla med mig i dessa ord! vissa personer är för bra för att inte älska, för att inte skratta med, för att inte behålla i sitt liv. Kort sagt så gillar jag dig VÄLDIGT mycket anna!

I love you// Din rätt nya men förhoppningsvis livslånga vän Erica Hernant <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0