Trettondagen

2011-01-06 / 15:05:21
Kategori: Allmänt - 2 Kommentarer
helt död och mör i hela kroppen. vet inte riktigt vad det är med mig. jag orkar inte göra någonting knappt. men jag är inte sjuk. ingen feber, ingen snuva, inget halsont. inget magont. det enda jag kan tänka på är min rygg. har haft ont i den ett tag nu men jag tänker väl "ja men det går väl över liksom". så idag har jag inte orkat göra så mycket. fast jag bestämde mig för att träna en stund ändå, efter det tog jag en låång och varm dusch. sen har jag bara slappat har spelat lite spel med brorsan. har även läste lite natur men mina krafter är som borta så idag får nog bli en vilar dag. ligga i sängen med stora kuddar och filtar och lyssna på musik. låter väldigt skönt. ikväll vankas det god middag med familjen med, imorgon är pappa ledig med så då ska vi försöka ge oss ut i skidbacken. måste även ta tag i plugget på riktigt imorgon. kanske inatt. brukar ju få stressanfall på nätterna och känna pressen att plugga. detta kan ske klockan tre mitt i natten. jag vet jag är störd men det är så man blir när man känner press och stress utav den där j*kla skolan!!!!

ne nu ska jag lägga mig i min säng och bara mysa fast eve började skriva med mig på fb och hon brukar ju veta hur hon ska göra för att få mig glad :)

just det igårkväll var jag ju hos erik, det var riktigt mysigt. vi spelade spel, kollade film och snacka. sjukt bra sällskap. jag vet att jag säger det ofta men det kan aldrig sägas för lite. NI ÄR HEEELT UNDERBARA!!

ska även börja med en ny sak här på bloggen. ett citat ska in varje dag. det är citat ur en bok som jag har fått av sofia och louise på min konfirmationsdag. väldigt fina citat i den. jag kommer att börja idag. så håll er uppdaterade.

Cya Anna!


Kommentarer
Postat av: carro

du är bäst anna! :)

2011-01-06 / 20:44:26
URL: http://whitewall.webblogg.se/
Postat av: Anna

du är allt bra du med Carro! :)

2011-01-07 / 16:39:59
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0