Vardagen är kommen

2011-01-10 / 16:54:19
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
lovet är slut och vardagen är här. fy sjutton. blä. jag vill sova. kunna göra vad jag vill på dagarna. bara va. inte känna press. inte stressa. bara njuta. av det goda. inte av det dåliga. skolan är väl inta alltid dålig men dessa tre veckor som SP1sk har framför sig, mmmm det blir inte kul. men på något sätt ska man väl lyckas. fick se mitt resultat av excel provet idag och det gick helt perfekt. 60 av 60 vilket alltså är ett MVG. det är sånn saker som förgyller ens dag. det goda i livet. i skolan idag började vi med ett fys pass i bassängen och det var gött att få röra lite på fläsket. jag fick julskinkan att brinna på riktigt johanna! ;) sen var det matte som jag kände mig väldigt lost i och data sen var dagen sluta. mamma och pappa bad mig hämta resekataloger efter skolan så detta gjorde jag. det skulle vara guld värt om vi skulle kunna komma bort till värmen. oj så underbart. att bara få vara. sola bada och äta god mat. fattar ni elr. åhhhh jag tror jag tar och drömmer mig bort lite. kanske ända bort till naturkunskapen och energin. kul kul.

Cya Anna!

Lovely!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0