vi är inte som alla andra

2011-01-04 / 10:50:24
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
kvällen igår blev oerhört lyckad. mycket skratt, en halv film, gottigheter, mycket prat, knäppisfoton och mina två helt underbara vänner.
men jag måste hålla med om johannas citat, "vi är inte som alla andra" men det finns inget i denna värld som skulle kunna få mig att inte tycka om er brudar. det värmer i hela mitt hjärta när jag tänker på er. ni får mig att le och och känna att livet är helt underbart. ni är bäst!

Lite bilder ifrån igår kväll, tagna ifrån johannas blogg. Njut! :D



Våra gottigheter!















ni ser ju att johannas citat stämmer, vi är inte som alla andra men vi är gryymt bra i alla fall!

idag ska jag städa lite, läsa lite i en bok som jag lånade utav johanna igår som verkar riktigt bra. sen i eftermiddag ska jag till mormor och bara vara och mysa med henne. kanske blir något mer inlägg innan. jag har länge funderat på ett inlägg som jag är lite sugen på att skriva men jag vet inte hur det blir med det. återstår att se. Ha en bra dag!

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0