Anywhere you are i'm near

2011-07-13 / 10:55:35
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Stormtrivs med mitt liv just nu. Finns inget jag skulle vilja ändra på eller jo en klarblå himmel skulle sitta fint så som det var i Grebbestad då jag var där i måndags. I måndags gjorde jag en roadtrip med familjen + mormor. Första anhalten var Lysekil, sen bar det av till Kungshamn och Smögen. Efter det Fjällbacka och Grebbestad. Det var en underbar dag med familjen. Igår hände något magiskt, mamma och jag åkte till Billingehov och övningskörde helt plötsligt så släppte det bara inga kärringstopp och bilen rulla utan några problem. Så på kvällen drog jag och mamma bort mot slakteriet och körde i det området och sen ut på en större väg med fyrans växel och 65km/h. Efteråt var jag rätt skakis men gud så kul det kändes! Tack mamma!♥
I lördags var jag med Erica hela dagen mkt mysigt och trevligt att träffa henne igen. Idag ska jag umgås med blomman som kommit hem igen. Vi ska ge oss ut på ett äventyr med våra f-kort. Får se hur det slutar denna gången, det brukar ju bli äventyr när vi är ute! ;) Bilder från i måndags kommer men jag hinner inte nu.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0