Sommarlov!

2011-07-03 / 18:30:32
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagarna rusar förbi och bloggen glöms bort. Enligt mig själv är det helt okej eftersom att vi faktiskt har sommarlov. I helgen så har det varit skadevi cup här i Skövde, så det har jag kollat lite på eftersom brorsan är med och spelar. I samband med detta så kom Linda in till stan igår, vi fika, kolla fotboll, laga middag och kolla på två grymt bra filmer! Charlie st Cloud och Step up 3. Särskilt den sista var väldigt bra, då snackar vi bra dans!! Idag har varit en lugn dag och Linda och jag tog sovmorgon. Allt är så himla klibbigt och äckligt och man känner att huvudvärk är ett faktum. Ikväll tar jag med mig en god vän och kollar på en ny film på bio. Kronjuvelerna heter den tydligen. Verkar helt ok. Imorgon tänkte jag och Erik hitta på något kul. Förmodligen åker vi till Lidköping/Göteborg och har en lugn och skön dag.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0