My summer

2011-07-31 / 21:46:24
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Hej på er!
Det blir inte allt för ofta numera men jag tänkte ge er en liten uppdatering i form av bilder då jag har en hel del som ligger och väntar på att få visas. Bilder som jag tagit själv faktiskt alla förutom en som jag gillar skarpt!
Jag har ju berättat för er att min kära farfar har fyllt 70 år i sommar och att vi firade honom förra helgen så jag tänkte börja med bilder från det och sen blir det mer.
Lördag 23/7-11
I Onsdags så lämnade jag och Erica Skövde för götet i några timmar. Jag hade en underbar dag tillsammans med min underbara vän! Hattprovning, mys vid parken och vattnet och en underbar tågresa hem!
(Den bjuder vi på!)
Fokuserad!
Tittut!
I torsdags så var det dags för tjejerna att träffas lite. Vi spenderade kvällen hos Erica, det blev pizza och allmänt mys!
I fredags så tog Oskar och jag en hyfsad tidig buss mot Lidköping för att umgås med min kusin och faster. Det blev en underbart härlig dag i Råda. Vi busade, lekte, åt god mat och bada. På kvällen kom min familj och vi blev kvar på gourmé middag. Min farbror är grymt duktig!
Denna bilden (under) tog min faster när vi var och bada, tycker om den!
Igår så åkte familjen iväg till kusten. Först var vi på Orust då vi skulle hitta ett ställe att bada på men det gick inte så bra då det inte fanns parkeringar. Så vi hamna i Fiskebäckskil, underbart väder. Vi sola och njöt av sommaren. Sen blev det en middag med fin utsikt. Vi gjorde även ett besök på Grundsund. Det är där delar av serien Saltön är inspelad och det är därifrån vi har bilder med!
Det vita huset rakt fram är resturangen i saltön!
Idag så har vi varit på Billingen och färgen på kroppen börjar se ut så som jag vill. Imorgon tar jag med mig bröderna till Hjo. Denna vecka hoppas jag går fort då jag ska åka till Helsingborg på fredag och bo på Hotell hela helgen. DET SKA BLI UNDERBART!!!!! Jag längtar efter lite lyx och god mat! Det är cup som Erik är med i så det kommer bli fotboll med. Men innan dess så ska jag hinna träffa Erica, Johanna och Evelina har jag bestämt. Josse, Karin och Carro måste också hinnas med då jag missar allt i helgen. Åh hur ska man hinna allt??
Nu så ska jag njuta av kvällen!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0