Kalas

2011-06-11 / 11:05:47
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag vill ha sommar och sol, jag vill sola i min nya bikini ta mitt första dopp i någon sjö men det är tydligen roligare med molnigt väder. Jag gillar det inte. Vi är inte direkt bortskämda med sol, hörde på radion igår att Stockholm har jättefint väder och många andra delar av Sverige med men inte Skövde. Suck. Kanske får ta en tripp uppåt i landet.

Idag blev jag väckt av att brorsan står och skriker över hela huset. SERIÖST!!! Sen var man klarvaken, det blev en lugn morgon och jag har suttit här nu i någon timma med en kopp varm obóy och lyssnat på musik. Riktigt mysigt, sparar även rösten då den inte är toppform just nu om jag pratar så kan jag helt plötsligt inte få ut ett ord sen.
Snart tänkte jag börja göra mig i ordning då vi ska på kalas vid ett. Kusin har fyllt 10 år så då tänkte jag följa med, det är svårt det där. Ska man hänga med ska man inte hänga med, hade det varit ikväll hade jag inte hängt med men nu är det ju på dagen så då går det bra. Sen är jag ju en liten familjetjej i blodet. Hoppas på att min nya kusin kommer med så man kan få se honom, har bara sett kort som min faster har lagt upp och han är så söt. Häromdagen så var ju jag och mamma på stan så då valde jag allt lite kläder till honom. Men det är stor skilland på sortiment när det gäller killar och tjejer.

Igår var jag med Evelina och Becka kom och mötte upp oss vid kortegen. Lyckan i studenternas ögon var helt ofattbar och min längtan efter den dagen blev inte mindre. Efter skulle Evelina och jag fika men antingen var det fullt överallt eller så fanns det knappt något fika. Så vi gick till Willys och köpte lite smått och gott. Vi åkte hem till henne och flöta sen var vi helt slut så vi slängde oss i hennes rum, där däcka jag i stort sett i sackosäcken och Eve däcka i sängen så jag gick vid fem halv sex. Sen blev det en kväll med familjen. Ikväll ska jag träffa Johanna.

Cya Anna!

Kusin vitamin, som fyllt 10 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0