Someone like you

2011-06-01 / 09:17:21
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Matte B nationella: CHECK
Redovisning Engelska: CHECK
Utvärdering i bilden: CHECK

Finns lite kvar att pilla med som att läsa ut boken och skriva en recension och ordna i ordning bildcollaget och naturredovisningen men annars är de mesta klart och jag tar mer än gärna emot sommarlovet nu. Igår fick vi känna på värmen igen efter en oerhört lång tid med regn och blåst. Så det var riktigt skönt hann inte riktigt utnyttja den dock. Men till helgen har jag hört att det ska bli bra väder, lovely. Det passar mig bra med då alla andra beger sig iväg på olika resor, som Norge och sommarstugor. Själv tänkte jag ta dagen lite som den kommer, hoppas att min kusin kommer hem så vi kan umgås lite.

Idag är det sovmorgon till 10.50 men jag skulle upp och väcka min syskon det gick inte så bra typ 30-40 min innan de börjar flög jag upp i sängen och såg att klockan stod på 07.07. AJJJ DÅ! Det blev snabba puckar och nu har jag gått ner i varv lite, ska duscha och göra mig i ordning för skolan men jag hade tänkt att ha klänning idag men det ser lite osäkert ut. Hmmm... Tål att tänkas på.

Det är som sagt långhelg från och med i eftermiddag, så ikväll har jag lite ideer på vad man kan hitta på men det får jag ta och fundera över lite.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0