Studenten, not for me!

2011-06-10 / 07:44:41
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag är helt slut! Totalt! Jag har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv. Var nog hemma lite efter tolv igår, det låter inte sent tycker ni, nej det kanske det inte är men om man var uppe tidigt samma morgon plus att man är så korkad så man bokar in en rehabtid när man är ledig klockan 08.15 på morgonen, då är man inte så pigg sen. Men jaja, nu har jag piggnat till lite, men usch jag vill mest lägga mig i sängen igen!

Numera är det förändringar på bloggen, jag blev så himla trött på den gamla headern så igår kväll när jag var med Eve så var hon så UNDERBART snäll att hon fixa sin väns blogg. Tackar och bockar så hjärtligt!♥ Förutom att fixa min blogg så käka vi kebabrulle vilket var min första gång ;), vi gick och handla melon och passionsfrukt, lite choklad slank med också. Sen på kvällen efter allt fixande så träffade vi Johanna och gick en sväng. Det blev ett riktigt bra avslut på kvällen. Jag har lite snygga bilder med!

Evelina fick för sig att prova lite skor innan vi skulle träffa Johanna. Du är så underbart härlig! Jag älskar dig gumman!

Idag är det studenten för alla i Skövde födda 92. Jag hoppas verkligen att ni får en bra dag! Evelina, jag och Rebecka ska ner och kolla kortegen sen ska vi ta en fika. Blir nog mysigt, den får vi se vart kvällen tar oss.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0