Förgyllde min dag

2011-03-14 / 18:59:59
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Dagen blev just så himla mycket bättre!! En sak kan få en att bli hur glad som helst, till exempel när folk tänker lite extra på en. Detta har familjen Carlbom gjort så Annica kom nu hit med en goodiebag. Tänkte att jag skulle läska er andra lite med detta nu för jag tycker det ser ut att vara väldigt smarrigt! Tack tack återigen :D Massa godis, en veckorevyn och en cola som fick sin plats i kylen. MMM känn er läskade Evelina, Filiph och Karin ;)

Sen fick jag även en present av mina föräldrar i helgen. En film som jag redan sett men jag tycker faktiskt att den är mysig så jag tackar så mkt. Och ja mamma jag är ärlig!

The weedingplaner hette den! JEnnifer Lopez och Matthew Mcconaughey! Han ser även bra ut i mina ögon. ;)

Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: Evvis

Du sluta jag är så sjukt godis sugen specielt på choklad :(

2011-03-15 / 07:48:04
URL: http://http:/evvisevve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0