Friday i'm in love

2011-03-18 / 07:21:49
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ja vad ska man säga ännu mera snö. Snälla kan det inte ta slut snart elr som om vi inte har haft tillräckligt liksom??!! Idag är det fredag det innebär sista dagen innan helg och den här helgen känns som att den kommer bli jättebra! :D Ikväll ska jag gå på rent tillsammans med kompisar, sen imorgon kväll ska jag nog umgås lite till med kompisar och sen på söndag är det kalas. Jag ska även hinna med och plugga natur men det känns som att jag har börjat fatta nu och bildinlämmningarna blev klara igår. Yeey! Nu på morgonen när alla mina vänner får sova så ska jag till rehab. Japp sånt är livet.

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0