Friday

2011-03-25 / 15:46:41
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Morsning korsning!

Det blir ju som sagt var inte varje dag numera men veckorna innan lovet är fullsmäckade med prov och grejer så ni får ursäkta mig. Idag är det fredag det innebär en lugn dag i skolan och även sovmorgon men inte för min del då jag idag skulle till rehab. Det var skönt att få bolla lite tankar med honom eftersom att jag vips plötsligt satte mig på rumpa igår. Ja pinsamt men det var även en rädsla på samma gång, så tack för hjälpen tjejer. men åter till skolan, en seriös lektion de andra var lek i stort sett, klippa och klistra med fina människor. Ett långbord och man fick känna klassens gemenskap. Ikväll står det festligheter på schemat. Drar iväg och firar Josse med fina människor, kommer bli toppenbra känner jag på mig plus att alla andra gånger jag skulle åkt till Josse så har något kommit ivägen så jag ser oerhört mycket fram emot detta! Ne nu väntar lite fika, en dusch och sen beger jag mig iväg.

Cya Anna!

Detta gänget plus Linnea och Matilda. Nice price! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0