Uppdatering

2011-03-06 / 12:56:11
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Gjorde mitt förra inlägg i torsdags. Ja det har sina anledningar till att man inte sitter här så mkt längre. Man umgås med kompisar, man går i skolan, man hoppar på kryckor som tar en massa energi. Så där har ni varför. Hoppas att ni förstår. Ska försöka ändra på mig nu i veckan. Lite uppdatering då.
Fredag: Var i skolan. Tog mig till gymmet för att träna överkorppen vilket var väldigt skönt. På kvällen skulle jag varit med Erica men det ändrades. Istället kom Eve, Becka och Johanna hit. Hade myskväll. Tjöt och film. Fick även håret fixat av Eve.
Lördag: En familjedag blev det. Vi åkte till Lidköping, gick på stan lite, fick mig en ny väska. Svart skinnväska, Adidas. Thanko! Sen åkte vi ut till min farmor där jag inte hade varit på jättelänge. Vi fick oerhört god mat och hemmagjorda semlor. Det var mysigt. En dag ute på landsvägarna, min underbara familj. En perfekt lördag helt enkelt.
Söndag: Idag har jag varit och tränat, tränade även mitt friska ben. Nu är jag nyduschad och har tatt på mig lite finare söndagskläder. Varför? Vet ej. Resten utav dagen vet jag inte vad jag ska göra. Hade velat träffa Erica och köpa något gottigt men hon verkade upptagen hela dagen. Too bad... Kanske hittar någon bra film

För övrigt är allt bra. Jag går fortfarnade på kryckor, men man kan nu börja skymta en knäskål däremot finns det en knöl som inte vill gå ner, den har börjat göra mig väldigt orolig. Imorgon har vi tid på sjukhuset eftersom att de hade sett något på plåtarna. Jag hoppas att det inte stämmer, men jag kan säga så mkt som att det är något som inte stämmer. Jag är nu rätt inställd på operation så blir inte förvånad, men jag kan ju bara be för att det inte blir det...

Cya Anna!



En bild på mig och Linda. Det var sommar och inga bekymmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0