Måndag

2011-05-09 / 21:17:39
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer

Hallå!

Igår satt jag och skrev två inlägg och ingen utav de publicerades, jag började undra om min blogg hade pajat  men tydligen så har det varit driftproblem som ska vara fixade nu.

Men igår ialla fall så satte jag min fot på Actic igen. 6/3 var förra gången, så tack för det knät! Men det kändes skönt att vara igång igen och inga större förändringar kände jag i knät igår utan det har kommit idag istället men men med lite träning så ska saker nog bli bra igen. Igår eftermiddag kom mormor, vi grillade lax och åt hennes underbara rabarerpaj. Åhh som jag och Erik hade längat. Kvällen avslutades lugnt och stilla med den roliga och mkt fina filmen The proposal.




Idag satte veckan igång igen och likaså rutinerna. Skola först sen bärde de av till stan med Eve och gissa vad? :D Jag hittade en klänning, jag är helt kär i den. Så nu är outfitten klar till lördag. Efter det bärde av till rehab och sen hem till Erica för att senare hälsa på familjen som vi ska hjälpa på söndag. Mkt trevligt och det blir nog kul också. 24 barn. Tror att det kan bli riktigt kul och familjen var väldigt positiv.

Nu ska jag göra en tidig kväll för imorgon är det nationella!

Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0