2011-11-25

2011-11-25 / 12:34:16
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Så stolt över mina brudar jag sitter bredvid och mig själv. Har nämligen varit inne hos Mikael och haft betygsamtal vilket gick jättebra! Efter denna lektion så slutar jag men Erica och jag ska vra kvar och jobba duktiga som vi är. Ikväll blir det middag med familjen sen blir det filmmys med underbara tjejer. Evelina och Johanna. Vi får se vart kvällen tar oss, men en mysig soffa med härliga vänner är inte helt fel.
Imorgon ska jag försöka ta mig till graven och tända ett ljus för min morfar, ingen speciell dag eller så men jag har velat det länge.
Idag är det även en månad till min farmor fyller år, det betyder att om en månad har julafton redan pacerat. Tiden går sjukt fort. 
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Innebär också att det är en månad tills vi ses! Ska bli så kul! Har redan beställt din och min favorittårta :-)

2011-11-26 / 06:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0