A day full of joy

2011-11-13 / 11:36:14
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Åh, kvällen igår blev riktigt lyckad enligt mig. Tjejerna hade gjort det jättefint och jag kände mig så där extra fin då kusinen hjälpt mig och Johanna innan. Härliga vänner, god mat och mkt skratt tror jag gjorde hela kvällen. Den kommer finnas i hjärtat länge.
Johannas kamera stod självklart för korten.
En kväll man kommer minnas en lång tid framöver.
Idag så får vi se vad som händer, skulle åkt och kollat på fotboll då min bror spelar men han har fått åka hem då han inte mår riktigt bra. Så jag gick upp åtta dödstrött i onödan, så förmiddagen och resten av dagen blir chill men måste plugga lite också. Söndagar är ju en vilodag så jag brukar tolka det som de. Sen är det även fars dag som ska firas lite. Mamma har tydligen bakat en tårta i natt sa pappa. Ambitöst mamma, frågan är om det är sant? Minns jag rätt sa du att du hade köpt en tårta. Vem vet?
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0