Dienstag

2011-11-08 / 08:50:04
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Godmorgon!
Skolan har dragit igång igen och jag kan inte påstå att jag är glad över det men men, med härliga kompisar i skolan så funkar det helt okey. Bara att bita ihop innan jul. På tal om jul så har jag inte en enda julkänsla än. Brukar ha det vid denna tiden men inte år.
Allt är bara fin fint annars. Sovmorgon idag men vaknade tidigt ändå så tänkte att jag skulle pluggat lite men datorn var roligare. hehe.
Vad händer annars då? Jo igår fick jag lite kvällsbesök, utav två vänner som vart ute och promenerat en mil i kylan knäppa som dem är! Det var nämligen Eve och Johanna men det var kul att de stanna och sa hej. ♥ Imorgon ska jag på gymnaise information dock inte för min del och sen blir det chill för då är provet gjort.
På lördag ska jag på galamiddag. Ska bli väldigt roligt och intressant! Jag har tydligen inga problem med att välja kläder enligt Eve då jag har några långklänningar. Men Eve det är inte så enkelt.. Hjälp mig..
Cya Anna!
Ni är helt enkelt bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0