Erica<3

2011-11-19 / 16:20:05
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lördag och jag umgås med min bästa vän! Finns inte mycket att klaga på då. I fall ni undrar så är den bästa vännen Erica. Hon är väldigt bra hon! Vad gör vi då? Vi sitter med varsin dator och nördar och äter popcorn för fulla muggar, men vet ni vad när vi är tillsammans så behöver vi inte säga så mkt. Vi bara vet att den andra finns där.
Annars har vi inte gjort så mkt idag, det hette att vi skulle jobba på öppet hus men något jobb blev det inte. Man kommer inte till skolan för att prata om att vi är en FN-skola utan man kommer dit för att få reda på fakta om linjerna. Men i vilket fall som helst så "jobbade" vi. Sen efter blev det en sväng på stan, erica shoppade lite och jag hittade en bok som jag ska fundera lite på. Sen har vi ätit, snackat och skrattat. De är dessa stunder man njuter av!
Igår så blev det en fika med Erica och Eve efter skolan, det var mysigt. Sen tog jag en kväll hemma med familjen vilket var väldigt skönt. Idag får vi se vad kvällen erbjuder. Ska nog äta med familjen i alla fall. Det var dock inte det enda som hände igår, jag fick en ny telefon av mamma och pappa nämligen. Är jätteglad och jag gillar den jättemkt, har lite svårt att sms:a just nu men det kommer nog. Så tusen tusen tack mamma och pappa! ♥
Om jag kanske ska vara social med Erica nu då!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0