Just an ordinary Tuesday

2011-11-29 / 20:55:42
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagen har varit bra trots att den årliga dansövningen stod på agendan. Efter det blev det en oerhört seg tyskalektion och jag tog mig gladligen hem i stormen efter fyra. Resten av kvällen har jag tagit det lugnt, myst i soffan med lillebror och försökt fått bort min förkylning har dock inga bra resultat på det. Nyss kom jag hem från Ulvahallen då jag följde med och hämtade hem lite a-lagsspelare. Brorsan har nämligen gått upp dit nu så till helgen tar jag mig till Tibro och kollar lite, kan ju bli lite underhållning liksom! Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en mysig film. Imorgon blir det sovmorgon, skola, glögg-in och plugg med Erica. Ser ut som en bra dag!
Cya Anna!
Lite snö skulle inte skada för att få en julkänsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0