Livet

2011-11-30 / 21:46:57
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Sista dagen på November månad. Helt sjukt. Livet rinner förbi och häromdagen slog det oss på svenska lektionen att vi har snart gjort halva tiden av gymnasiet. Om ett år så är det ungefär ett halvår kvar tills vi tar studenten. Helt ofattbart men åh så sjukt kul det ska bli! Jag försöker verkligen ta vara på varje sekund av mitt liv och njuta av det men ibland är det svårt och det känns som att tiden rinner ifrån oss. Erica och jag pratade om det häromdagen, undra vad det kommer bli av oss? Om sisådär 10-20 år så vet vi...
Man har framtidsvisioner om hur man vill att livet ska se ut men frågan är om man kommer få allt man har drömt/drömmer om under sin uppväxt. Hamnar vi alla på samma äldreboende sen i slutändan och pratar gamla minnen. Det återstår att se. Men tills dess tänker jag njuta av varje sekund jag blir erbjuden!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0