Midnattspremiär

2011-11-15 / 18:08:37
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Min vanliga otur har kommit fram igen. Foten är svullen och jag mår väl som jag mår men det är inte så månag sura miner här ändå. Livet är rätt bra, underbar familj och underbara vänner. Ikväll tar jag med mig Eve på midnattpremiären av breaking dawn. åh vad jag gillar dom filmerna. Imorgon tar jag och träffar erica efter skolan. Dock ska vi plugga men man kan ju göra det under roliga omständigheter. Vi har ju alltid kul med varandra. På torsdag ska jag träffa Johanna och på lördag blir det öppethus jobb med erica, på söndag sen ska fars dag firas med nära och kära i efterhand. Ja livet leker vidare. Nu blir det en tupplur i några timmar sen lite plugg kanske. By the way, Laleh gör låtarna i så mkt bättre helt sjukt bra. är helt kär i henne. Nu ska jag ringa Eve.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0