Resturant

2011-11-03 / 14:10:03
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det känns som att det lider mot kväll redan då det börjar bli mörkt ute. Hösten tycker jag är en mysig tid, man umgås med familj och vänner och bara myser men den mörka delen tycker jag är trist. Men men. I natt har jag sovit gudomligt. Anledningen: min nya underbara säng. Den är guld värd. Vi var nämligen på IKEA igår hela familjen, mkt mysigt. Resten av dagen gjorde jag i ordning i mitt rum och myste framför tv:n med oerhört trötta ben och framför allt ett trött knä. På tal om det, så har det blivit svullet igen och beter sig bara knepigt. Vi får se vad som sker.
Idag tog jag en sovmorgon, sen har jag pluggat och ikväll så ska jag umgås med vänner. Vi ska faktiskt lyxa till det idag genom att gå ut och äta på mangos. Jag, Evelina, Erica, Johanna och kanske Becka. Kommer bli toppen. Nu ska jag fixa i ordning mig lite för att sen åka upp till Johanna och umgås lite innan.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0