Rädsla

2011-11-14 / 19:51:29
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Måndag och man brukar må på samma sätt varje måndag. Trött och kanske även lite grinig. Dagen i skolan var bra, intressanta lektioner och en rättskunskapslektion som blev inställd. Tog mig till coop och köpte vindruvor eftersom att jag var så himla sugen på det. Det satt fint ska jag få be att tala om. Annars har jag inte gjort mycket idag. Lite plugg och ska snart läsa min svenska bok. Tycker inte den är så intressant än men men, Erica sa att det blir bättre vid andra kapitlet. Fick mig även ett besök idag, strax efter att jag kom så plingade det på dörren och jag tänkte vem vill oss något klockan 14.00 en måndag. Jag tänkte att det var grannarna men icke. Där står en man som inte talar svenska, stoppar in huvudet i dörren och sträcker fram en lapp. På lappen står det att han har en dotter som är svårt sjuk och att hon har genomgått operationer det sista. Han undrade då om jag ville köpa hans bilder. Jag sa no thanko och stängde dörren och låste. Jag vet att de har haft detta problem i Lidköping hos bland annat min farbror och pappa har pratat om det. Jag var själv hemma och tyckte det var lite äckligt. Som tur var, var han ju inte argsint.
Det blev en lite paus i bloggandet då Johanna och Evelina hämtade upp mig för en snabbpromenad. Nu sitter jag och gör lite tyska. Snart blir det tv:n.
Det var sommar och värme!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0